HTML

Tele a tököm a picsogókkal

Friss topikok

  • troll: @mateka00: De a tények nem őt igazolják, szlovákkodóként elég jó eredményeket lehet elérni, míg en... (2010.06.13. 18:43) A meg nem értett picsogó
  • Sallalíz: _Mi meg azt hittük a chat miatt volt:) Azta! (2010.04.21. 14:43) A mocsok picsogó
  • tesz-vesz: az orulunkvincent.blog.hu pszihopata kommunista bannolóiról már ne is beszéljünk azok az analfabé... (2010.04.13. 10:13) Picsogó #1
  • ingenium rusticus /nyomokban félázsiait tartalmaz!: @troll: Nem gondolják komolyan. Ép ésszel nem lehet egy bulifotóról ekkora demagóg szar írást címl... (2010.03.22. 15:19) A kommancs picsogó

Linkblog

A meg nem értett picsogó

2010.06.13. 12:07 troll

És tessék itt az újabb - mindent jobban tudok másnál és azt kinyilatkoztatom, de kétely nélkül ám - picsogó. Hogy eddig folyamatosan tévedett és csak ártott minden tevékenysége, arra ne is gondoljunk. Megint talált valamit amihez hozzáírhatja, látjátok igazam van. Gyűlik is már az egyszerű válaszokért  meg önigazolásért lelkesedő rajongótábora. Hát a tóta leírta, az úgy van, midneki más meg náci.

Legújabb picsogása megint nekünk szól, kicsit még fáj neki hogy nincs többet szdsz és kedvenc szociajai is teljesen hiteltelenné váltak, hát rákanyarítja ebbéli bánatát a szlovák választás eredményére. Lám ott minden milyen fasza és most már mégfaszább is lesz, míg itt minden milyen kilátástalan.

Az igazsághoz hozzá tartozik, hogy régen nagyon kedveltem az írásait, de mindenki felnő egyszer, csak tóta nem. A józanodás akkor sikerül leginkább, ha az ember ért is valamihez (esetleg műkedvelőként vagy szakmájába vágóan), amiről tóta úr ír. Akkor domborodik ki igazán a demagóg faszság és egyszerűsítés amivel terelné olvasóit. Pályaelhagyott nyelvtanárként persze igazán fingja sem lehet semmiről de kritika nélkül elmélkedik és nyilatkoztat ki bármiről kis indexes burkában, így különösen kemény egy-egy elmélkedése.

Ami nincs neki, azt úgy hívják, hogy önkritika. Ami van neki, az jó vastag és az arca előtt hordja.

Ha végignézne eddigi tevékenységén, meg szembesülne azzal mit is képviselt és támogatott eddig és mihez vezetett ez, nem hiszem hogy értelmes emberként még ideböfögne ilyen próféciákat.

Mármint, hogy a szlovákok milyen okosak és milyen jól csinálják már megint.

Természetesen minden kritika nélkül, csak így. Itt pedig milyen hülye az emberanyag, nagypofájú, nagyarcú és mindig elbasz midnent. Legjobb lenne ha csendben kushadna inkább és azt csinálná amit tóta megálmodik. Azt már megszokhattuk, hogy az ok okozati fejtegetése max 1-2 kapcsolatig ér el (ha egyáltalán), esetleg ha nézetei úgy kívánják még addig sem, de ez kissé durva így.

23 komment · 1 trackback

Címkék: szlovákia tóta árpád w felvidék

A bejegyzés trackback címe:

https://picsogo.blog.hu/api/trackback/id/tr222078050

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A Felvidék a nyugalomra voksolt 2010.06.13. 12:28:35

Miközben a világ a futball VB lázában ég, és idegeire megy a vuvuzela folytonosan zümmögő hangja, Szlovákiában parlamenti választások voltak. Mi az, amit biztosan tudhatunk? Az MKP - amit az egyszerűség

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gáborom 2010.06.13. 12:28:38

Én írtam is egy rövid kommentárt, de nem jelent meg - mármint a tótawé oldalon. Aztán írtam,hogy jé, itt moderáció is van, amit régen cenzúrának hívtak, de az se jelent meg - mármint ugyanott.

Egyet értek veled, talán fel kéne hívni a figyelmét, hogy már nem kell útlevél Szlovákiába.

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2010.06.13. 12:29:36

@Gáborom:

Nyugi, ha nem durvultál, meg fog jelenni.Kb. 2-kor nézz be, bent lesz vagy 300 komment egyszerre. Durva, így semmi értelme.

Banović Strahinja 2010.06.13. 12:38:20

Namost mondjuk az sem nagy okosság, hogy jól beszólunk a Tótának, hülye picsogó, mindig hülyeségeket írsz, egyszerűsítesz, terelsz, mittudomén. Az okosság az lenne, ha a "demagóg faszságát" érvekkel ütköztetnéd, kifejtenéd a saját -- nyilván ellentétes -- álláspontodat. Ez így nem más, mint puszta személyeskedés, színtiszta picsogás. Bocs.

abc 2010.06.13. 12:39:57

Az én kommnentem sem jelent meg, minek ez a szopás szabadsága.

CoolKoon 2010.06.13. 12:55:55

@Gáborom: Már nem azért, de Tóta W. egy ideje bevezetett moderációja arról szól, hogy minden komment csak a megtekintése után jelenik meg az oldalon. Valószínűleg ez még azért nem történt meg, mert lehet, hogy alszik. Ugyanis a bejegyzés megírása alapján úgy tűnik, hogy kora reggel küldte be a cuccost, és aztán esetleg elment aludni. Nem kell mindenben és mindenhol rosszindulatot feltételezni.

Ami a cikket illeti, van benne egy nagy adag Tóta W.-ellenesség, azt látom. Csakhogy nem biztos, hogy azt akarta mondani a cikkel, hogy lám, a magyarok milyen szarok mindenben. Lehet, hogy inkább arra buzdított, hogy igen, vannak dolgok, ami nem úgy sikerült nálunk, mint ahogy szeretnénk, de mi lenne, hogyha körülnéznénk, és esetleg átvennénk máshonnan azt, ami jó? Nem azért, mert itt szar, hanem azért, hogy itt még jobb legyen. Természetesen úgy, hogy közben gondolkodunk, és esetleg mérlegelünk is. Vagy ez nem illik bele a Tóta W-ellenességbe?

Whitedog 2010.06.13. 12:58:01

Az egyszerű válaszok nem Tótát jellemzik, hanem azokat, akiket bírál. Az a kormány, akinek 6 évvel az EU csatlakozás után még mindig a kettős állampolgárság és Trianon a legfontosabb a gazdasági válság közepén, az eléggé el van tévedve az időben.
Ha továbbra is ez az árvalányhajas minketmennyireelnyomnak magyarkodásból fog állni a politikai közélet nemhogy a kettős állampolgárságnak nem lesz értelme, hanem tényleg jobb lesz innen elhúzni, akinek meg ez tetszik, az vegyen Kósa Lajostól eurot, amikor Görögországban akar nyaralni. Biztos megkapja a piaci ár alatt.

lenoardo999 2010.06.13. 13:04:31

Tóta w-től: "A Híd. Ez a párt arról ismerszik meg, hogy ... sikeresen képviseli a magyarok érdekeit is"
Ezt honnan is tudjuk?

lenoardo999 2010.06.13. 13:06:32

Tóta w-től: "A Híd. Ez a párt arról ismerszik meg, hogy ... sikeresen képviseli a magyarok érdekeit is"
Ezt honnan is tudjuk?

A szerelő 2010.06.13. 13:28:20

"Tele a tököm a picsogókkal"
akkor magadat nagyon utálhatod :)

Felicitasz · http://felicitasz.blog.hu 2010.06.13. 13:41:21

@lenoardo999: Én onnan tudom, hogy rengeteg magyar azért szavazott rájuk, mert magáénak érezte a kampányt és a célkitűzéseket, vagyis, úgy látta, hogy amit a Híd eddig csinált, illetve csinálni tervez, az egybeesik az ő érdekeivel is.

Bilbo 2010.06.13. 13:55:36

Jó lenne, ha az újságírás információközlés lenne. És nem érvelésmorzsák random halmaza, ami arra jó, hogy az inodktrinált embert tovább vigye a még erősebb "hit" irányába. (Lásd heti hetes.,,,)

Bilbo 2010.06.13. 13:56:23

A Tota W az sajnos leragadt ezen az indoktrináló szinten. Egy hordószónok internetes megfelelője.

Rá Dios 2010.06.13. 14:31:03

Értem éna posztolót, csak nem szeretem.
Humora nincs, az tehát tilos.
Érvei nincsenek, álláspontja tehát kötelező.

Tudom, túloztam. Túloztam?

Senkifia 2010.06.13. 15:28:33

az én komentem sem jelent meg tóta w-nél. lehet ilyenkor alszik.
Ami a moderálást illeti....hát a nagyon extrém hsz-okat kivéve, az érvtelenségre jellemző magatartás. Hogy nincs ellene érvem,tehát kizárom,oszt jónapot. Hami a töriblogban csinálja,hogyaszongya: tagadod a finnugrizmust? akkó kizárlak. Hát mert a finnugrizmus az matematikai tézis, b.szod,amit nem kell bizonyítani. eccer kitalálták, oszt úgy van. ha nem értesz egyet,kizárlak. Láttam még ilyet pár helyen. na mindegy. ennyit a kizárásos alapon való vitáról :)

Senkifia 2010.06.13. 15:38:31

tótának meg idéztem egy élő klasszikust,miszerint"el lehet innen menni,kéremszépen. itt lehet minket hagyni.",ha már olyan jó szlováknak lenni(gondolom nem élt kisebbségben, se szlovákok, se mondjuk románok közt. én éltem. ezért tudom,hogy messzemenő következtetéseket nem kell levonni a szlovák magyarbarátságból,ill. ennek lehetőségéből. Ugyanez áll a románokra is. A környező országok mindegyike nacionalista demokrácia,illetve előtte csak nacionalista volt. Magyarországon nyomatta a baloldal 19től kezdődően,kunbélák,rákosik,majd kádárok és a gyurcsányi-kókai újkor,hogy a nacionalizmus az fúúúderossz,és csak a mások érdekei-érzései a fontosak.a magad érdekével-érzésével ne törődj,nehogy megsértsd a szomszédot. az,hogy ő közben sportból csúfot űz belőlünk nap mint nap, amilyen jófej demokrata, csak mert hagyjuk,és mert az EU részéről nyugodtan teheti, az nem baj.
pont mint a tótawé féle megmondóemberek. Hogy amit másik csinál, az jó,ha te csinálod ugyanazt,az rossz. ha itt lett volna egy nyelvtörvény, és a szlovákokat nyomták volna sárba, holnaptól ENSZ csapatokba fürdenénk. Szlovákok csinálták, mi lettünk tőle a nácik,mert zavart. Ha a szlovák államfőt kitiltják,mint nemkívánatost, Magyarországból,húúú de nagy bokalefosás llett volna. Fordítva...ja az jogos.Érdekes. És tóta szerint ez az OK, és ők hű de jó fejek :)
Hát gratulálok neki a magyarságához,meg a nemzeti érzelmeihez. én megmaradok amellett,hogy szerintem mi jobb fejek vagyunk, és kész :)

herbert 2010.06.13. 16:29:53

pl. a véleményvezér előzetes moderációja ellen miért nem lázadtok? az egy másik, hogy egyik helyen sem irtják az ellenvéleményt, csak az alpári mocskot.

mateka00 2010.06.13. 16:32:11

@Senkifia: tótawé sosem örvendezett az általad leírtaknak. Szóval ilyeneket nem muszáj terjeszteni. Ő csupán úgy gondolkodik, hogy Európában nem magyarkodó és "szlovákkodó", hanem szimplán magyar, és szlovák EURÓPAI emberekre van szükség. Csak tudnám mit nem lehet ezen megérteni. Épp ezért örült a mostani választási eredménynek, mert látszik, hogy a szlovák társadalom(ebben benne van a magyar kisebbség is)is kezd így gondolkodni. Az MKP mellesleg az utóbbi időben kezdett elnemzetiesedni(magyarkodni) és ennek köszönheti a vereségét, amellett, hogy örömtáncot lejtett Orbán kettősállampolgársággal kapcsolatos törvényének, aminek hatására nem akármilyen válasz törvény született Szlovákiában. Mindenesetre a megalakululó új szlovák kormány nyílván emberbaráttá fogja alakítani, és kiszedi belőle a különböző kisebbségellenes részeket. Megjegyzem a magyar kettősállampolgársággal való törvénnyel az égvilágon semmi gond nincs, csupán az időzítésével, mert ha vártak volna vele pár hetet, akkor nem született volna egy ilyen torz választörvény, és akkor Slotáék se erősödtek volna meg annyira, hogy ippeghogy bejuthassanak a parlamentbe...

én58 2010.06.13. 16:32:57

@Senkifia: teljesen igazad van, megkíméltél egy csomó gépeléstől:)

troll · http://picsogo.blog.hu/ 2010.06.13. 18:34:01

@Banović Strahinja: Igazad lenne, ha nem lenne előzménye a dolognak, számtalanszor írtam a postjaihoz, hogy miért faszság amit éppen ír vagy kussoltam ha nem tudtam belekötni vagy éppen elfogadtam azt.

A mostani próféciája csak ennek folytatása, ugyanaz a stílus, nem tudhatja hogy ott mi lesz és milyen következményekkel jár, de úgy tesz.
Ha a világképe szerint alakulnak az eredmények az csakis jó lehet, midnen más e mentén már csak szar (kis hazánk). Sőt a miénk fényében bármi jó, merta z neki nagyon nem tetszik.
Okokat egyébként nem vizsgál, annak előzményeit még úgy sem. Csak kinyilatkoztat mindenféle bizonytalanság nélkül.

Nem is lenne gond, ha az évek őt igazolnák.

De nem ez történt, most pedig ismét jósol valamit amiről hadd feltételezzem az eddigi évek és témák alapján: kb annyi lövése van erről is mint az eddigiekről.

Na ezt írtam le.

Nem mondom hogy nem lehet igaza, de valahogy ez neki eszébe sem jut, pedig az előzményeket látva, taán nem ártana.

troll · http://picsogo.blog.hu/ 2010.06.13. 18:35:30

@CoolKoon: Eredetileg azért lett moderáció a w oldalon, hogy csak a vitára alkalmas, az értékes kommentek maradjanak meg.

Ami most van az nem ez, de mindegy, ennyi erővel megjelenhetne rögtön is.

troll · http://picsogo.blog.hu/ 2010.06.13. 18:38:19

@Rá Dios: Mármint az én álláspontom kötelező? :)
El vagy te tévedve egy kicsikét.

troll · http://picsogo.blog.hu/ 2010.06.13. 18:43:53

@mateka00: De a tények nem őt igazolják, szlovákkodóként elég jó eredményeket lehet elérni, míg ennek valahogy nem jönnek ki az árnyoldalai. Az az ország sikeresebb így is mint mi.

Ez erősítette az itthoni helyzetét is azoknak akiktől tóta hidegrázást kap.

Egyébként miért tilos a magyaroknak egyáltalán beszélni dolgokról? Nekünk miért tilos úgy gondolkodni mint a környezőeknek? Miért tilos tényekkel szembesíteni másokat?
Nekünk miért kötelező vadliberalizmusban élni, ami eddig csak azt eredményezte hogy sosem látott mértékben amortizálódik körülöttünk _minden_ ami értékes lehet? De midnenfajta értelemben.

Na ezeknek a tényeknek is a közepébe szarik ő, és hirdeti tovább a fennsőbbrendű világképét.
süti beállítások módosítása